Fika times ♥

Kategori: Allmänt Publicerat: 2011-03-01 13:14:29




Just i denna minut springer jag runt som en yr höna och vet inte vad jag ska ha på mig!!! I-LANDS PROBLEM HÖRRNI! Ska bara ut och fika med mina fina ladys Åsa , Becka och Shilpa som är hemma i lilla Trollis för en gångs skull. Hon har ju svikit oss för storstaden Stockholm men denna vecka har hon hittat hem igen =) Kommer bli en massa kaffe och tjöt som vanligt. Ska även kika lite i affärer det är säkert någon mer som vill skulle jag tro. Men just nu sitter jag fortfarande i mjukisbyxor och gosar med the dog. Hörs sen peeps!

Postat av: Curry!

Fan vad sööt du är! <3 Det var otroligt skönt att få träffa er igen! Massa skitsnack och skratt, precis som old times snyggingar!! (hittar alltid hem till er igen)

2011-03-01 @ 19:36:01



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: