Inte piggelin idag

Kategori: Allmänt Publicerat: 2011-03-13 15:11:24


piggelindrinken som blev jätte bra



kortis ja ....









vad störande att jag gör samma min , pose och peacetecken på alla bilder!!

I brist på nya bilder från denna ''lugna'' helg så kom jag ju på att bilderna från förra helgen fortfarande var kvar på kameran. Idag är det söndag och jag har passat på att träna lite och till med Sebbe var med på det hihi. Nu vill jag verkligen komma i form och få muskler så nu måste jag verkligen sluta med all skitmat en gång för alla men det är ju så svårt :/ min kropp klarar sig inte en dag utan det onyttiga tråkigt nog. Skärpning Ida!

Postat av: Becka

Hahahahah :) Jag ser ut som en crazy person !!

2011-03-14 @ 06:23:39
Postat av: Ida

Nej Becka tycker du var jätte fin med det röda och dit blonda hår =)

2011-03-14 @ 18:44:55
URL: http://idaemiilia.blogg.se/
Postat av: Ida

ditt* hihihi

2011-03-14 @ 18:45:13
URL: http://idaemiilia.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: