Poweryoga

Kategori: Allmänt Publicerat: 2011-03-17 20:40:10


Igår var det onsdag = värsta dagen på veckan för mig då jag jobbar på två ställen. Igår sa kroppen stopp så jag somna innan BB ens börjat. Efter jobbet idag så gick jag och Åsa på ett poweryogapass som var rätt så intensivt kan man säga hahaha då jag spydde så fort jag kom utanför gymmet! Hur klen är man inte då!?!? Vet att det inte hade något med passet att göra men det bidrog väl. Så går det ibland ... Imorgon är det äntligen fredag och jag är ledig och massa saker måste hinnas med. Tvätta , städa , träna / sola , åka till Överby med Åsa. Sedan träffa upp Becka och Kim för tidig middag och öl på Olearys och sen på biopremiären för ' Hur många lingon finns det i världen ' som verkar vara awesome. Sen är det bara jobb som gäller för mig i helgen.
Gillar denna bikini från H&M dock är inte underdelen något särskilt




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: