take care

Kategori: Allmänt Publicerat: 2011-03-01 17:10:21


Åh äntligen fick vi träffa Shilpa efter ett långt break och lika fin som vanligt
var hon. Fikade , skvallrade som tjejer gör och gick en runda i butikerna.
Fick köpt mig lite hårprodukter som behövs kan jag lova
( borde även boka frisörtid ) och lite smink som alltid är nyttigt att byta ut.




jag lever på EHs kladdkaka och varma choklad :/



den rosa saken är ny för mig men den ska jag tydligen ha till mina extensions
när jag väl använder dom och sen bästa hårinpackningen från goldwell

ska testa med dessa lösögonfransar för en gångs skull , pilligt känns det som

Postat av: N A T H A L I E n y r é n

Jag fotar med en systemkamera, canon eos 1000d :)

2011-03-01 @ 17:18:27
URL: http://nathalienyren.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: