♥ ♥ ♥

Kategori: Allmänt Publicerat: 2011-05-15 21:28:34


Helgen har varit som vanligt börjar kännas ... ja tråkigt nu igen. Fredagen jobbade jag delad tur och lördagen hade jag och baby en lite förfest och Kim , Becka och jag drog vidare till Buttan som var helt okej men jag lämnade stället runt 12.30 för jag var trött som ett as och somnade innan krogen ens hade stängt haha what a party animal ;) nu bojkottar jag Butlers ett tag faktist och alla gamlingar som ingår där. Idag har jag och baby bara myst och det  var för en gångsskull han som var lite bakis men så går det när man kommer hem runt 06 på morgonen!! Ombytta roller för en gångsskull haha. Vi har precis ätit kvällsmat och kollat hockey (!?) ja fråga mig inte. Nu åkte han precis till jobbet och jag kollar BB och ska snart ut en sväng med den lille också och sen är det sängen som kallar för imorgon är måndag buhuuu! Ny vecka och nya tag och massa jobb :/



Är så jävla förbannad och irriterad för att jag inte har kunnat komma in på min hotmail på över en vecka!!!! Dom har stängt av för mig att den skickar ut virus och kontot är ju för fan inte det lättaste att få tillbaka. Jävla skit!!!! Har allt på hotmail och jag måste komma in nu nu nu nu nu nu nu nu och jag känner att jag snart exploderar




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: