?

Kategori: Allmänt Publicerat: 2011-05-25 20:52:27


Typ så här känner jag mig just nu det är bara gröt i mitt huvud. Två dagar med hålligång och konstig sömn där jag vaknat säkert fyra gånger och får panik över att jag försover mig till jobbet ? Men nu har jag faktist parkerat rumpan i min soffa och det är helt tomt hemma det är man inte van vid. Inte ens det lilla livet Alice är hemma längre ... konstig känsla. Borde pallra mig till solariumet då jag sagt det i över en vecka men inte orkat för musten går ur mig så fort jag kommer hem. Är inte ledig förens på tisdag igen och jag bara längtar!!

Postat av: martina victoria kuhse

hehe, taack.. det är pomeranian/papillon :)

2011-05-27 @ 01:18:37
URL: http://tiiiinaa.blogg.se/
Postat av: j

blogga!! :)

2011-09-27 @ 12:48:50



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: