not a prom queen today

Kategori: Allmänt Publicerat: 2011-05-04 20:10:58


Whooop whoop onsdagen gick så snabbt idag! Har varit på båda jobben och på det sista så hände något väldigt sjukt. Trodde bara sånt hände i film men nej lilla pryda oskyldiga Ida händer det fan allt haha! Vet inte om jag ska skratta eller gråta faktist. Äh vill inte dra mina tråkiga historier här på min tråkiga blogg ... Har skaffat mig en ny lur i veckan och självklart en iphone fast jag varit så emot det men jaja nu är man en i mängden :/ har även bokat frisörtid på måndag. Ska bli mycket ljusare och toppa det lite och nästa månad kanske det blir tandblekning? Hmm får tänka lite till ajaaa nu blev det bara en massa babbel om absolut ingenting ju =) Hej sleten tjej idag!





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: