spontant ....

Kategori: Allmänt Publicerat: 2011-05-07 21:19:28




Här försöker jag ta kort på Kim när han byter om men det gick inte så bra :/




striptease (;



Här är min gröna klänning som är så snygg som dock fått fläckar under kvällens gång :(
Dagen började iallafall med att jag jobbade för det är min jobbhelg :/ så jag Kim och Becka tog några glas på strandgatan ( solsidan ) och nu har Becka lämnat oss för att hon jobbar natt och jag och Kim dricker ett par öl hos mig och töntar oss framför kameran. Vi ska strax iväg till hans kompisar och sen får vi se vart kvällen tar oss. Spontan? JA! Haha vi ska inte gå in på torsdagens spontanta fylla med gubbarna grus jaja huvudsaken är att jag kommer upp till jobbet imorgon men det ska nog gå bra. Nu taggar vi för fullt! Hörs imorgon ...

Postat av: Amanda - prettyminds

meen gah du har så otroligt fint hår!

2011-05-19 @ 11:41:26
URL: http://prettyminds.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: